مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

منابع کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی

 منابع کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی، به درخواست تعدادی زیادی از دوستان


" منابع اصول توانبخشی "


1. "مبانی توانبخشی". میرخانی، مجید. انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.

2. "مبانی نظری پرستاری توانبخشی". محمدی شاهبلاغی، فرحناز. انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی. 

3. "راهنمای برنامه ریزی ملی توانبخشی". هلاندر، اینار. چابک، علی. نظری، احمد. نشر دانژه. 

4. "توانبخشی گروه های خاص". کریمی درمنی، حمیدرضا. نشر گستره. 

 

" منابع اصول و مبانی مدیریت "


1. "مبانی مدیریت". رابینز، استیفن. دی سنزو، دیوید. اعرابی، محمد.انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.  

۲. "سازمان و مدیریت(از تئوری تا عمل)". ایران نژاد پاریزی، مهدی. ساسان گوهر، پرویز. انتشارات موسسه عالی بانکداری ایران.  


با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان

نظرات 7 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

شاهو چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام آقای رشیدی میخواستم بگم من دانشجویرشته ی فیزیوتراپی هستم وقصد ادامه تحصیل دارم می خواستم مشاوره ی من باشید واسه قبولی در رشته ی مدیریت توانبخشی میتونم درخدمتتون باشم؟؟؟

ا جمعه 16 مهر 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام آقای رشیدی میخواستم بگم من دانشجویرشته ی مددکاری اجتماعی هستم وقصد ادامه تحصیل دارم می خواستم مشاوره ی من باشید واسه قبولی در رشته ی مدیریت توانبخشی میتونم درخدمتتون باشم؟؟؟

نادیا یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

با سلام
من دانشجوی رشته ارتوپدی فنی هستم میخوام ارشد مدیریت توانبخشی بدم لطفا کمکم کنید

الهام چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام.من دانشجوی ترم ۲کارشناسی ناپیوسته ی بهداشت عمومیم میخوام ارشد مدیریت توانبخشی بخونم لطفا کمکم کنید برای برنامه ریزی خوندن.نمیدونم زبان چی بخونم؟

جان شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.americana1991.blogfa.com

سلام
ببخشید شما چند بار اینا رو برا ارشد خوندید و آیا علاوه بر این منابع چیزای بیشتری هم مطالعه کردید؟
برا خرید اینترنتی کتاب ها پیشنهادی ندارید ؟ سایت یا مرجعی معرفی کنید
از بین رشته های توانبخشی کدوم رشته احتمال بیشتری داره تا بیشترین قبولی رو توی ارشد مدیریت دشته باشه؟

دریابر سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
من کارشناسی رشته آموزش و پرورش کودکان استثنایی رو تموم کردم.
آیا میتونم در رشته توانبخشی ادامه تحصیل بدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد