مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

چند توصیه برای داوطلبان کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی

با آرزوی موفقیت برای تمام دوستانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت توانبخشی رو دارند. 

چند تا توصیه (این توصیه ها ناشی از تجربه شخصیه):


۱. امسال منابع آزمون رو اعلام کردند، ولی به هیچ عنوان به منابع اعلام شده قناعت نکنین خصوصاً برای مدیریت. منابع زیر رو برای مطالعه بیشتر توصیه می کنم:   

* تئوری سازمان(ساختار، طراحی و کاربردها) "رابینز" ترجمه دکتر الوانی

* اصول و مبانی مدیریت دکتر جاسبی 

* فرهنگ فراگیری دانش مدیریت "مانتانا" ترجمه دکتر خلیلی 


2. از تست غافل نشین، خصوصاً مدیریت. زیاد مهم نیست از چه کتاب تستی استفاده می کنین، مهم اینه که با نحوه طراحی سوالات آشنا بشین.  


3. زبان انگلیسی رو دست کم نگیرین چون خیلی تعیین کننده ست.(کتاب "زبان تخصصی ویژه کارشناسی ارشد گروه پزشکی" تالیف آقای رضا زاده رو پیشنهاد می کنم).

نظرات 4 + ارسال نظر
یکی مثه هیچ کس شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://yekimesehichkas.blogsky.com

خیلی متشکرم.اصلا به امار نگاه نکرده بودم.ممنونم که تبریک گفتین و بهم دلگرمی دادین.
خیلی بیشتر از خیلی.

سارا خانم شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام رفیق
بابا ......چه حواست به همگروهیهات هست
من تا حالا هیچ وقت نسبت به رشتم اینقدر با غیرت نبوده و نیستم
خوش به حالت
راستی یک سوال
درمورد روانشناسی افراد سالمند کتابی سراغ دارید
دوستی دارم که پدر ۷۸ ساله ای رو نگهداری میکنه
پدرشون بسیار مغرور و کمی یکدنده هستند
رماتیسم خفیف دارند و جدیدا به شدت افسرده و تنبل شدند
این دوست من بیچاره خیلی درگیر پدرش شده
میخواستم ببینم کتابی هست بهش بگم بخونه بدونه چطور با پدرش برخورد مناسب رو داشته باشه
ممنون

فاطمه دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 07:20 ق.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام درمورد طرحم توضیح دادم نمی دونم به دست شما رسید یا نه

مهدی چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://m-s87.blogfa.com

سلام دوست عزیز وقت بخیر
میشه راهنماییم کنی؟
راستش امسال میخوام ارشد مدیریت توانبخشی شرکت کنم
در مورد این رشته یه کم توضیح بدید چطوره؟ آینده شغلیش؟ مقطع دکترا هم داره؟ در ضمن چه منبعی رو برا ارشد بخونم؟ کدوماش مهمتره؟ آیا منابعی که اعلام شده کافیه؟ تست هاشو کجا تهیه کنم خصوصا تستهای سالهای گذشته؟ خواهشا جوابمو بدید و راهنماییم کنید. خیلی سوال پرسیدم میبخشید چون چیزی راجبش نمیدونم. منتظر جوابتونم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد