مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

جدول تحلیل SWOT

ارائه خودم با عنوان "جدول تحلیل SWOT" در درس مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک که ترم پیش با دکتر حسینی و دکتر زارع داشتیم.


" جدول تحلیل SWOT "

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 02:16 ق.ظ

دوباره سلام یه سوال öو¨لو داشتم دال بر فضولی نذاری قسمت روزمه رو خودت نوشتی یعنی زبان فول آره äفتم داره حسودیم میشه !

مهدی حدادی دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

سلامی گرم به خدمت حاجی بالفعل عزیز : حاج آقا وحید. زیارت قبول خوش که میدونم حتما گذشته. شماره تلفنت را نداشتم که زنگ بزنیم بیایم دست بوس از هر کی پرسیدم نداشت حتی حسن پور _ پس تو شماره به کیا دادی؟ فقط به ... بگم بگم ؟ من شما رو دوست دارم آقا وحید.
خب انشالله که ما رو هم از دعا فراموش نکردی .برات ارزوی سلامتی ، خوشبختی، حاجی بودن در تمام مراحل زندگی رو دارم راستی اگه دوست داشتی شماره تلفنت رو هم به ما بده

فاطمه سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 04:08 ب.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام چرا از دو روز پیش یک قطعه ادبی در مورد حسادت گفتم فکر میکنم حسادت چیز خوبی باشه ولی من بلد نیستم راستی پرسید یداز بچه های مددکاری درمورد چه کتاب های غیر درسی استفاده می کند.....برای اینکه من یه روزی به توانم مثل شما انگلیسی بنویسم وصحبت کنم همین کلاس زبان کافی یه چیزی دیگه مطلب جدیدی که زدی باتمام خوشحالی دانلود کردم به نظرت نتیجه چی شد فقط یه پوشه زرد رنگ به من هدیه داد

فاطمه سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

دوباره سلام یه چیزی دیدم کهاز تعجب به صفحه مانیتور م تا چند دقیقه خیره موندم واقعا ۶۴هستی اصلا بهت نمیاد ودیگه اینکه مجرد باشی من بگوکهفکر مکردم یه بچه هم داری نمی خوام بگم خیلی ....ولی معلومات ودرکت بالای این سن هست حالا هی بگو حسودی ممنون فکر می کنی من چند سالم میشه من هم عضوسایت مرجع متخصصین باشم

لیلا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد