مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

راه‌اندازی دوباره خط تولید خودرو ویژه معلولان

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اعلام راه‌اندازی دوباره خط تولید خودرو ویژه معلولان در آینده‌ نزدیک گفت: در راستای واگذاری خودروهای مناسب‌سازی شده تولید داخل به معلولان در حال رایزنی با شرکت‌ مربوطه هستیم.

"یحیی سخنگویی" افزود: برخلاف اعلام نظر مسئولان پارس خودرو مبنی بر ثبت نام نکردن معلولان برای دریافت خودرو مناسب سازی شده در دوره قبل واگذاری این خودروها، 11 هزار معلول جهت دریافت خودرو مناسب سازی شده ثبت‌نام کرده بودند.

وی با بیان این که، تنها 930 معلول از میان ثبت‌نام کنندگان موفق به دریافت خودرو شده اند، اظهار کرد: یکی از راه‌های توانمندسازی معلولان، استفاده از خودروهای مناسب‌سازی شده است.

"سخنگویی" افزود: مسئولان پارس خودرو اعلام کردند که قطعات خودروهای مناسب‌سازی شده به دلیل استقبال نکردن معلولان از این خودروها و پس از 2 سال ماندن در انبارهای این شرکت تخریب شده‌ است و این در حالی است که استفاده از قطعه‌ای که پس از 2 سال تخریب می‌شود، به معلولان آسیب بیشتری می‌رساند.

وی در ادامه با اشاره به گذشت بیش از 2 سال از قطع سهمیه بنزین معلولان، گفت: همچنان سازمان بهزیستی پیگیر حقوق معلولان در این زمینه است.

وی همچنین عنوان کرد: به جریان انداختن واردات خودرو با تخفیف 30 میلیون تومانی یا خریداری خودروهای وارد شده با استفاده از این تخفیف توسط معلولان از جمله اهداف این معاونت است.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
روزهای جانبازی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://mighat61.blogfa.com

http://mighat61.blogfa.com/post-186.aspx
سلام
لینک فوق را در مورد موتور سه چرخ توی وبلاگم گذاشته ام. در صورت صلاحدید منتشر کنید.

سڀاس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام برجوان فعال و خستگی ناپذیر.
تولدوبلاگتونو تبریک میگم.
وبلاگتون درطول این سه سال همواره یک هدف فوق العاده عالی رو دنبال می کرده و خدارو شکر به هدفش هم رسیده ولیکن همیشه برام سواله که چراجو اینجاوحال و هواش اینقدر داره سرد میشه!
شماکه از رکاب ردن خسته نشدید؟!
امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشید.

سلام و درود بر شما
ممنونم. حال و هوایی عوض نشده! همه چیز مثل سابقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد