مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

پوشش بیمه تکمیلی برای 800 هزار نفر از معلولان تا پایان سال 91

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال و در صورت تامین اعتبار حدود 800 هزار نفر از معلولان تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ قرار می‌گیرند.

یحیی سخنگویی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 450 هزار نفر از معلولان تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار گرفته‌اند تصریح کرد: امسال بنا داریم تعداد بیشتری از معلولان راتحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: با تعاملی که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ادامه با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ شده است قرار است امسال تعداد افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی به 800 هزار نفر برسد.

سخنگویی سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد را 1915 تومان اعلام کرد و گفت: سیاست سازمان بهزیستی حمایت از معلولان در بخش درمانی و هزینه‌های این افراد است که با قرار گرفتن در کسر بیمه تکمیلی هزنیه‌های پرداختی از سوی این افراد کاهش می‌یابد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور ادامه داد: تا اواسط تیرماه قرارداد بیمه تکمیلی معلولان به اتمام می‌رسد که پس از این تاریخ نیز بنا داریم بیمه تکمیلی این افراد را مجددا تمدید کنیم.

سخنگویی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان بهزیستی در بخش بیمه تکمیلی از نوع خدمات ارائه شده از سوی شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ رضایت کاملی را دارد.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد