مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

واگذاری 48 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور از واگذاری 48 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال خبر داد. وی گفت: این تعداد واحد مسکونی ادامه طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان است.

علی ربوبی با اشاره به اتمام آواربرداری از مناطق زلزله دیده (ورزقان، اهر و هریس) اظهار داشت: بیش از 3 هفته از اتمام آواربرداری در این مناطق به اتمام رسیده و در حال حاضر مجموعه بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن ساخت و شروع واحدهای مسکونی ویژه مددجویان را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول قرار است 650 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساخته شود که در این مرحله 70 درصد از واحدهای مسکونی در مرحله پی‌ریزی و فونداسیون قرار دارند و 30 درصد هم در مرحله اسکلت‌ و سفت‌کاری قرار دارند.

ربوبی بیان داشت: سازمان بهزیستی برای هر مددجوی تحت پوشش، مبلغ 2 میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است که این مبلغ به سرپرستان خانوار تعلق خواهد گرفت.

دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: هم اکنون 15 اداره کل بهزیستی از استان‌های مختلف در کشور به عنوان استان معین در مناطق زلزله دیده حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال 48 هزار واحد مسکونی از تعهدات سازمان بهزیستی در خصوص طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان به خانواده‌های متقاضی واگذار خواهد شد.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 3 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام و ممنون از خبر خوبی که نوشتید

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

895602302044گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

[ بدون نام ] دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

دلم گرم خداوند است که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد!
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که می خواند مرا با آن که می داند گنه کارم!
دلم گرم است و می دانم بدون لطف او ، تنهای تنهایم.
ای دوست من ، برایت خدا را آرزو دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد