مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم

رییس مرکز توسعه پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور از آغاز طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان در 51 هزار پایگاه موقت خبرداد.

دکتر کاظم نظم ده افزود: 51 هزار پایگاه موقت سنجش بینایی از اول آبان ماه اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان سه تا شش سال را آغاز کردند.

وی اضافه کرد این پایگاه های موقت سنجش بینایی فقط به مدت یکماه در سراسر کشور پذیرای کودکان سه تا شش سال به منظور پیشگیری از تنبلی چشم خواهند بود.

ه گفته نظم ده، این پایگاه های موقت در سطح شهرستان ها و در مهدهای کودک و خانه های کودک دایر شده است.

وی با اشاره به دایر بودن 365 پایگاه دائم در اجرای طرح پیشگیری از طرح تنبلی چشم در کشور، گفت: پایگاه های دائم بینایی سنجی همانند گذشته در سراسر کشور به کار خود در زمینه پیشگیری از تنبلی چشم ادامه می دهند.

این مسوول در سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این طرح در سه سطح برای کودکان یاد شده اجرا می شود، گفت: سطح یک این طرح شامل معاینه و در سطح دو کودک در صورت داشتن موارد مشکوک، به متخصص بینایی‌سنجی ارجاع داده می شود و در مرحله سوم نیز چنانچه اختلالات بینایی تشخیص داده شود کودک به چشم پزشک ارجاع خواهد شد.

نظم ده با اشاره به اینکه طرح غربالگری بینایی در حدود 60 هزار مهد کودک در سراسر کشور اجرا خواهد شد، تاکید کرد سال گذشته بیش از دو میلیون کودک تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که این تعداد حدود 70 درصد جامعه هدف کودکان کشور را شامل می شود.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

65650232051گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

احسن احمدی دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام ممنون ازلطف شمابه خاطره لینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد