مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی

چهارمین کنگره ملی ضایعات نخاعی، 25 لغایت 27 بهمن ماه سال جاری به همت مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی (پژوهشکده علوم اعصاب) و مرکز حمایت از معلولین ضایعه نخاعی ایران در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار می گردد.

مهلت ارسال مقالات: 30 آبان 1391

نظرات 1 + ارسال نظر
احسن احمدی یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://ahsan-ahmadi.blogfa.com

سلام من به طوراتفاقی باوبلاگ شماآشناشدم من مدیریت وبلاگ معلولیت محدودیت نیست هستم جهت شناخت وبلاگم به وبلاگ های دیگران سرمیزنم وازمدیریت محترم آن دعوت می کنم خوشحال می شوم تشریف بیاریدراستی اگه توی خبرنامه ثبت نام کنیدخوشحال میشم تاآپ شدن وبلاگ وازطریق ایمیل بهتون خبربدهم منتظره حضورسبزتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد