مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

تحویل 40 هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان

همایون هاشمی صبح امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک سازمان بهزیستی که با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولان و سر مربی تیم استقلال امیر قلعه نوعی و حمید سوریان قهرمان کشتی کشور در تالار وحدت، ضمن قدردانی و تشکر از حضور این افراد عنوان کرد: نوسازی در سازمان بهزیستی به خوبی صورت گرفته و به این نتیجه رسیدیم که باید مشارکت مردمی افزایش یابد و بر این اساس در طول 5 ماه گذشته با رشد چشمگیر 138 درصدی مشارکت های مردمی مواجه بودیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از رونمایی طرح سفرای بهزیستی خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری 40 هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحویل داده می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ایجاد 38 هزار شغل برای جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: سازمان بهزیستی اشتغال تمامی معلولان و برای رسیدن به این آرمان باید به دنبال پیشرفت های بسیار باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی استان های سراسر کشور فضاهای ورزشی برای معلولان وجود دارد خاطر نشان کرد: ساخت تمامی فضاهای ورزشی با کمک خیرین برای معلولان آماده شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم الهام پاوه نژاد، عزت الله انتظامی، فرامرز قریبیان، امیر قلعه نوعی، حمید سوریان و تنی چند از بازیگران و ورزشکاران مطرح کشور به عنوان سفیران طلایی سازمان بهزیستی معرفی شدند.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد