مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

موسیقی درمانی در افراد دارای اختلالات یادگیری

کتاب موسیقی درمانی در افراد دارای اختلالات یادگیری


" دانلود "


بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران

بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران، 18 لغایت 20 اردیبهشت سال آینده در سالن همایش های هتل المپیک برگزار خواهد گردید.


مهلت ارسال مقالات: 20 فروردین 1392


سایت کنگره

اختصاص ٣ درصد از مجوزهای استخدامی صنعت نفت به معلولان

وزیر نفت به‌منظور برنامه‌ریزی و آسان سازی در اجرای فرآیند انتخاب، جذب و استخدام معلولان در صنعت نفت، بخشنامه ای در این حوزه ابلاغ کرد.

رستم قاسمی در این بخشنامه به اجرای مفاد ماده (٧) قانون جامع حمایت از حقوق معلولان مصوب ١٦ اردیبهشت ماه سال ١٣٨٣ مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و مدیریت‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت نفت مکلف کرده است حداقل ٣ درصد از مجوزهای استخدامی را در هر نوبت جذب و استخدام به افراد معلول واجد شرایط اختصاص دهند.

ادامه مطلب ...

ارزشمندترین دارایی سازمان

ارزشمندترین دارایی های یک سازمان در قرن بیستم ابزار تولید آن بود و در قرن حاضر کارکنان فرهیخته و بهره وری آن ها، چنین جایگاهی خواهند داشت.

پیتر دراکر

کنگره سراسری پیشرفت‌های مهندس بافت و پزشکی بازساختی

نخستین کنگره سراسری پیشرفت‌های مهندس بافت و پزشکی بازساختی، 28 الی 30 اردیبهشت سال آینده در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار خواهد گردید.


مهلت ارسال مقالات: 25 اسفند 1391


سایت کنگره


مراقبت های جامع پرستاری در ام اس

کتاب مراقبت های جامع پرستاری در ام اس


" دانلود "


همایش کشوری پیشگیری و توانمندسازی در سالمندان

اولین همایش کشوری پیشگیری و توانمندسازی در سالمندان، 14 و 15 اسفند سال جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، به نقل از دبیرخانه شورای ملی سالمندان، برنامه کارگاه های تخصصی همایش شامل محورهای کارگاه ها، اساتید، مدیران شرکت کننده و تسهیلگران از سوی کمیته برگزاری همایش مستقر در دبیرخانه شورای ملی سالمندان اعلام شد.

برنامه همایش

رئیس سازمان

تنها یک رئیس وجود دارد؛ مشتری. او می تواند هر کسی در شرکت، از مدیرعامل گرفته تا پائین را اخراج کند تنها با خرج کردن پولش در جایی دیگر


There is only one boss; The customer. And he can fire everybody in the company from the chairman on down, simply by spending his money somewhere else


سم والتون

بازارچه خیریه نوروزی محک

در آستانه سال نو و مطابق معمول هر سال، بازار نیکوکاری رعد با حضور شهروندان نیکوکار و در جهت حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی، به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برگزار خواهد شد.

میزان شیوع اختلالات طیف اوتیسم در کشور: حدود یک درصد

مدیرکل دفتر مراکز توانبخشی روزانه سازمان بهزیستی گفت: میزان شیوع اختلالات طیف اوتیسم در کشور برابر با میانگین جهانی است

زهرا نوع‌پرست صبح امروز در کارگاه آموزشی «آگاه‌سازی و حساس‌سازی» غربالگری طیف اوتیسم در طرقبه ‌شاندیز اظهار داشت: مطالعات پیش‌یابی نشان می‌دهد که میزان شیوع اختلالات طیف اوتیسم در کشور حدود یک درصد است که با کمی تسامح، برابر با میانگین جهانی است.

ادامه مطلب ...

سلامت سالمندان

کتاب جامع بهداشت عمومی، فصل سلامت سالمندان


(دکتر حسین حاتمی، دکتر سید منصور رضوی)


" دانلود "