مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

افزایش 20 درصدی مستمری معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از رونمایی و ابلاغ طرح نهایی نظام طبقه‌بندی معلولان در روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد که مستمری معلولان از نیمه سال، ۲۰ ٪ افرایش پبدا می‌کند.

همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از رونمایی و ابلاغ طرح نهایی نظام طبقه بندی معلولان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از این پس خدمات به طور متناسب با میزان معلولیت ارائه می‌شود و اجرای این طرح، حل بسیاری از مشکلات معلولان را در پی خواهد داشت. 

وی در پاسخ به اینکه «آیا مستمری معلولین در سال ۹۳ تغییری خواهد داشت؟» گفت: مستمری معلولان از نیمه سال، ۲۰٪ افزایش پیدا می‌کند.


رئیس سازمان بهزیستی در مورد مشکلات ایاب و ذهاب معلولان اظهار کرد: همواره تعدادی از معلولان حق ایاب و ذهاب از ما دریافت می‌کنند که این مبلغ قطع نخواهد شد و تا زمانی که دستگاه‌ها موظف به ارائه خدمات حمل و نقل به معلولان، آمادگی کافی برای انجام این کار را پیدا نکنند بهزیستی به ارائه خدمات حمل و نقل خود ادامه می‌دهد.

هاشمی در پایان اشاره کرد: ما هیچ برنامه‌ای برای کاستن کمی فعالیت‌هایمان نداریم و همواره به رشد فکر می‌کنیم و خدماتی که به معلولین می‌دهیم نیز هیچ‌گاه قطع نخواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد