تقویم آموزش منابع انسانی رایان راهبرد 1402

تقویم آموزش منابع انسانی رایان راهبرد 1402

تقویم و برنامه آموزشی مدیریت منابع انسانی

تقویم و برنامه آموزشی مدیریت منابع انسانی در فصل پاییز 1402 در تصویر زیر آمده است.

گفتنی است برای شرکت ها و سازمان هایی که در نظر دارند این دوره های آموزشی را به صورت اختصاصی در محل خود برگزار نمایند تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد

تقویم آموزش منابع انسانی در تابستان 1402

برنامه آموزش منابع انسانی در حیطه های آنالیز مشاغل، ارزیابی مشاغل، نظام جبران خدمت هی گروپ، طبقه بندی مشاغل، مدیریت عملکرد، کارراهه شغلی، اثربخشی آموزش کرک پاتریک، تجزیه و تحلیل شغل و نیازهای آموزشی مشاغل دیکوم، اثربخشی کارکنان هی گروپ، مذاکره با کارگران و روابط کار، مدیریت تغییر، مدیریت منابع انسانی پایه با رویکرد جامع و مدل های نوین جهانی

دوره های آنلاین مدیریت منابع انسانی در 1402

هرچند دوره های آنلاین نیز به صورت تعاملی و بعضاً به صورت کارگاهی برگزار می شوند و در پایان دوره همه ی شرکت کنندگان پس از حضور مداوم و مشارکت، موضوع مورد نظر را به طور کامل فرا می گیرند، این دوره ها برای شرکت ها به صورت اختصاصی و در محل تقاضا شده نیز با هماهنگی قابل برگزاری هستند.

برای اطلاع بیشتر به شماره 09331382211 به صورت واتساپی و یا تلگرامی و ایتا پیام بفرستید.

تقویم آموزشی مدیریت منابع انسانی

شرکت مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی رایان راهبرد چابک برنامه های آموزش تخصصی و کاربردی خود در فصل پاییز 1401 را به شرح زیر اعلام نموده است.

شایان ذکر است که این دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شوند و امکان برنامه ریزی برای برگزاری اختصاصی برای سازمان ها (به صورت آنلاین و حضوری) نیز وجود دارد.

برای هماهنگی ثبت نام به شماره واتساپ شرکت به شماره 09331382211 پیام ارسال نمایید.