مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

علوم شناختی

چند وقت پیش تو سایت پژوهشکده علوم شناختی یه مقاله با عنوان معرفی علوم شناختی دیدم که خیلی جالب بود. ارزش دانلود کردن و خوندن رو داره.

" معرفی علوم شناختی "

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://bALOOkhani.blogfa.com

سلام وقت بخیر

ممنون که سری به ما زدید اما در رابطه با اون علامت یادم نمی

یاد .

واقعیت جامعه را بگو ئید .در رابطه با مناسب سازی اتو مو بیل

گفته بودید .کدوم منا سب سازی ؟ ؟؟؟

یه معلو لی که بهزیستی .۳۲. هزار تومان بهش ماهیانه میده

با اون در آدرمد میخا د ماشین هم بخرد . ومناسب سازی هم بکند .

من خودم معلولم .معلول نخا عی .کا ر گر ی می کنم با این

وضع یه ماشین خریدم .برا مناسب سازی همین .ماشین

یک میلیو ن خرج کردم . اونیکه نداره چی ؟؟؟؟

برا این علامت سئوال زدم ..

از آشناءیتون خوشحال شدم .موفق باشید ...حق نگهدارتان ...

خ جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://khalvated.blogsky.com

سلام مطالب خوبیو میتونید انجا ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد